Blossom Powerpuff Blossom Powerpuff 26 September 2016
1

About Me Tag!

I wanted to do a question thing so yeah... don't ask.


1. What is your middle name?


2. Share you favorite/worst subject in high school.


3. What is your Favorite drink?


4. What is your favorite song at the moment?


5. What would you (or have you) name your children?


6. Have you participated in any sports?


7. What is your favorite book?


8. What is your favorite color?


9. What is your favorite animal?


10. What is your favorite perfume?


11. What is your favorite holiday?


12. On a scale from 1 – 10, rate your childhood.


13. Have you been out of the country?


14. Do you speak any different languages?


15. Do you have any siblings?


16. What is your favorite store?


17. What is your favorite restaurant?


18. Did you like school?


19. Who are some of your favorite YouTubers…




















Read Full Post
Blossom Powerpuff Blossom Powerpuff 10 August 2015
0

Some thing I was tagged for

1. Do you sleep with your closet doors open or closed?

Both, but mostly open

2. Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotel?

All the time!

3. Do you sleep with your sheets tucked in or out?

I don't see the difference

4. Have you ever stolen a street sign before?

No, like who does that?!

5. Do you like to use post-it notes?

Kinda

6. Do you cut out coupons but then never use them?

No

7. Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of a bees?

A bear, I'm scared of bees XD

8. Do you have freckles?

No

9. Do you always smile for pictures?

Not always

10. What is your biggest pet peeve?

When people don't shut up lol

11. Do you ever count your steps when you walk?

Sometimes XP

12. Have you ever peed in the woods?

Haha never been in the woods

13. W…

Read Full Post
Blossom Powerpuff Blossom Powerpuff 10 March 2015
1

10 Weird/Random Things About Me

Hello guys! I mainly did this just so people could know me better! Alright, here I go!

  1. I LOVE VOICE ACTING!!!
  2. I am a really good artist and writer, so yeah.
  3. My favorite fandoms and shows are FNAF, Pokemon, Zelda, Teen Titans, Grim Adventures, Homestuck(new to it), Total Drama, and MLP.
  4. I am secretly goth. Yeah, I am.
  5. My favorite characters(from each fandom I listed above) are Foxy and Mangle, Zorua, Midna, Raven, Grim and Mandy, Rose, Gwen, and Luna and Twilight.
  6. My favorite food is Sushi, and my favorite drink is Root Beer or Iced Tea.
  7. I always try to be as perfect as I can be in every way. I just can't help it, I like trying my best. >.<
  8. I am sometimes the craziest person I know, while sometimes I'm the serious one. I am weird like that. 'Twas d…
Read Full Post
Blossom Powerpuff Blossom Powerpuff 30 November 2014
0

Dis

A random blog becuz yes

Read Full Post
Blossom Powerpuff Blossom Powerpuff 11 October 2014
0

Omg DIS

THIS OMG JUST OMG FLIPPING OMG I CANNOT SAY HOW WEIRD THIS IS

Read Full Post

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.